sceptic-rus (sceptic_rus) wrote in ukraine_russia,
sceptic-rus
sceptic_rus
ukraine_russia

Мiй Львiв. Ахеджакова и захiдники.

http://www.zik.com.ua/ua/news/2008/11/18/158418

У Львівській опері стріляли у Лію Ахеджакову

«Я не в первый раз в моем любимом Львове. Но за всю мою жизнь мне не было так неимоверно трудно играть, как сегодня. Беспрестанный стук дверей, звонки мобильных телефонов, разговоры и шум… Мне больно и горько. Артист на сцене очень одинок и беззащитен. В него можно стрелять, когда он на сцене. Его можно убить. Вы убивали нас сегодня тем, что происходило в зале. И очень обидно, что это все – в дорогом мне Львове. Пожалуйста, не поступайте так больше», – показавши долонями знак «Стоп!», такими словами 17 листопада перервала оплески залу після завершальної сцени вистави «Персидская сирень» народна артистка Росії, актриса московського театру «Современник» Лія Ахеджакова. Вона не взяла квітів й пішла зі сцени.




Журналіст ЗІКу може засвідчити, що, й справді, такої ганьби театральний Львів ще не допускав.
У просякнутих флюїдами мистецтва стінах – на сцені Львівського національного театру опери та балету ім. Соломії Крушельницької велика актриса – улюблениця мільйонів ще з радянських фільмів «З легкою парою» й «Службовий роман» Лія Ахеджакова та заслужений артист Росії Міхаїл Жигалов не грали, а проживали життя у «Персидской сирени» в постановці популярного режисера Бориса Мільграма – оголивши нерви, не імітуючи, а по-справжньому переживаючи й страждаючи.
«Персидская сирень» – лише на перший погляд (для неуважних і зачерствілих) – комедія. За цією комедією така трагедія! За Пушкіним – маленька трагедія. Маленька лише з точки зору вічності. А з погляду людини смертної – найбільша. Кажуть, російський драматург Микола Коляда написав цю п’єсу на дві дійові особи саме для Лії Ахеджакової. Що за цим? Трагедії в її житті було більше, ніж комедії. Чи не трагізм чути у її словах: «Я всю жизнь бегу от этого образа доброй, придурковатой, смешной обезьянки»?
До її ювілею (цього року їй виповнилося сімдесят) про неї писали всяке, але все – обережно, з любов’ю. Усе дитинство й юність – біда, злидні, малюсінька зарплата у батьків…. Та й зараз не жирує. «Їздить на роздолбаній «шістці», живе з чоловіком-фотографом на дачі під Москвою. До слова, це її третій шлюб, заміж вона вийшла у 63 роки». Дітей у неї нема, і ця тема – табу.
«Персидская сирень» дає рідкісну нагоду «прочитати між рядками» душу Лії Ахеджакової, почути її. Рідкісну, бо велика актриса живе замкнуто й не жалує журналістів.
…Учора важко було почути, вникнути, зосередитися на тому, що відбувалося на сцені. У залі сиділа геть не театральна публіка: тут з нагоди 10-річчя співпраці фабрики «Світоч» та компанії «Нестле» зібрали усіх працівників «Світоча». «Цьому б народу бум-цик-цик", – чулися роздратовані та розстроєні голоси глядачів, які прийшли не на «забаву», а «на Лію Ахеджакову».
Перед спектаклем півтори години були «розкуті» урочистості у фойє і у Дзеркальній залі театру: святочному люду щедро, тацями подавали шампанське. Воно било в голову, от і завершилося усе на спектаклі ганебною відрижкою. То там, то тут «співали» мобільники. Якийсь дядько, ані грама не комплексуючи, розтлумачував комусь по мобілці, якого біса він робить в Опері. Кобіті у першому ряді теж вперто дзвонили, і вона п’ять хвилин копирсалася у сумці у пошуках телефону. Двері лож безперестанку грюкали: нарід тусувався туди-сюди, як у сільському клубі. Тітоньки у ложах, не прикриваючи писків, реготали з якихось фраз на сцені, сприймаючи усе, як клоунаду (а насправді хотілося плакати). У проходах в партері не припинялося швендяння.
І от результат: ганьба, велика ганьба.
Тих, кого після вистави розривав сором і хто хотів вибачитися перед акторами, охорона не пустила до Лії Ахеджакової у гримерну: актриса не хотіла, щоб бачили її сльози. Але ми хочемо, щоб вона знала: театральний Львів просить у неї й у Міхаіла Жигалова пробачення й низько вклоняється їм за їхній талант і мистецтво!
Сьогодні у Львівській опері знову «Персидская сирень». Але вже не «на халяву» для тих, кому театр «на фіг» потрібен, а за 400 грн за місце хороше у партері і 150 грн – на другому балконі. Але це ж для «понтовиків»! Бо шанувальники театру знову «пролітають»: вони не мають таких грошей. Єдине вселяє надію: може, той, хто викладе свої кровні 400 грн за квиток, хоч мобілку відключить, щоб щось побачити і почути на ці грубі гроші?
Вистава «Персидская сирень», на сцені – Лія Ахеджакова та Міхаїл ЖигаловВистава «Персидская сирень», на сцені – Лія Ахеджакова та Міхаїл ЖигаловВистава «Персидская сирень», на сцені – Лія Ахеджакова та Міхаїл ЖигаловВистава «Персидская сирень», на сцені – Лія Ахеджакова та Міхаїл ЖигаловВистава «Персидская сирень», на сцені – Лія Ахеджакова та Міхаїл ЖигаловВистава «Персидская сирень», на сцені – Лія Ахеджакова та Міхаїл ЖигаловВистава «Персидская сирень», на сцені – Лія Ахеджакова та Міхаїл ЖигаловВистава «Персидская сирень», на сцені – Лія Ахеджакова та Міхаїл ЖигаловВистава «Персидская сирень», на сцені – Лія Ахеджакова та Міхаїл Жигалов


 
http://www.zik.com.ua/ua/news/2008/11/24/159186

Учора польська акторка перервала свій виступ на «Драбині» через невиховану львівську публіку. Тенденція, одначе!

Учора, 23 листопада, на закритті фестивалю «Драбина» львівська театральні публіка знову виявила власну невихованість. На фестивалі «Драбина» при виступі театру «Анна Планета» (Польща) акторка змушена була перервати свій виступ через надмірний шум у залі. Про це сьогодні, 24 листопада, повідомив кореспондент ЗІКу.

 

Театр «Анна Планета» виступав як гість фестивалю «Драбина». Вистава «Монолог» була доволі характерна. Сюжет «Монологу» театрали взяли з давньогрецького твору Евріпіда «Медея». Акторка намагалась зобразити сцену, коли жінка вагається: вбивати чи не вбивати їй своїх дітей. Внутрішні переживання та роздвоєність душі, польська акторка передавала, вистукуючи ритм давньогрецького вірша і шепочучи короткі репліки.

Для такого виступу потрібна була абсолютна тиша в залі. Більшість глядачів, чи то через власну необізнаність чи з якихось інших міркувань, почали шуміти, голосно розмовляти і ходити по залу. Не маючи можливості витупати, акторка перервала свій «Монолог». На нагородження дипломом учасника «Драбини» ніхто з театру «Анна Планета» не вийшов.  

Довідка ЗІКу.

17 листопада у Львівській опері стався скандал: після завершальної сцени спектаклю «Персидская сирень» народна артистка Росії Лія Ахеджакова перервала аплодисменти й звернулася до залу з гіркими враженнями від поведінки публіки: постійне грюкання дверима, передзвін мобільних телефонів, «гуляння» у проходах партеру.


_____________________________________________________________________________________________

Мой комментарий:

Я 10 лет прожил во Львове. Мои родственники - львовские интеллигенты, сейчас почти все умерли.

До 1991 года во Львове жило 150 тысяч евреев и несколько десятков тысяч поляков и русских. Сейчас они все уехали. Интеллигенции во Львове не осталось. Башмет, Мережко (однокурсник момей мамы), Виктюк, Явлинский, Ревенко, Фридман - все они живут не во Львове.

Остались одни захидные украинцы с сельским менталитетом.

Мне жалко актрису Ахеджакову. Надо зарабатывать. Кстати, она за это боролась в 1993 году. Это она призывала расстрелять Белый Дом и с ним демократию в России. Каждому воздается по заслугам.
Subscribe

  • Post a new comment

    Error

    Comments allowed for members only

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 41 comments